Barátságból szerelem, szerelemből meg….

Átestem már egy-két olyan kapcsolaton, aminek a vége az lett, hogy ”legyünk barátok “.  Volt amikor bejött, és volt amikor nem. Aztán elvesztettem azt az embert, aki az életemet jelentett, és ő is ezt mondta; ”Legyünk barátok.” Én pedig beleegyeztem. Rosszul tettem.
Barátságból szerelem könnyen lehet, de szerelemből barátság szinte soha. Mármint igazi szerelemből. Mert ha az életednél jobban szeretsz valakit, akkor arra soha nem fogsz tudni úgy nézni, mint egy barátra. És, amikor majd ő összejön valakivel, akkor te csak ülsz összeroppanva, és nézed ahogy Ő boldog mással.
Borzasztó egy érzés tud lenni.

Néha jobb a tükröt összetörve hagyni, mint megsebezni magad miközben megpróbálod összeragasztani, ami nem sikerül. Tehát néha jobb hagyni, hogy valaki elmenjen, mint hogy megpróbálj utána futni, és összetörd a szíved, mert nem akar veled lenni. Nem tudom, ki hogy van a szerelemmel, de szerintem gyönyörű érzés. Csak egy baj van vele, hogy az egyik félnek mindig sokáig tart, a másik meg egyedül marad. Ezért nem szabad mindened odaadnod valakinek, mert egyszer csak elmegy, és magával viszi mind azt, ami egyszer a tiéd volt, akkor neked nem lesz semmid és senkid, csak az a fájdalom és az a szerelem, ami összetöri a szíved apró pici darabokra.

/Winnie bejegyzése alapján/
Csaby Keresztes 

Szólj hozzá, oszd meg a véleményed!

